Tuesday, August 9, 2011

SeLaMaT BeRPuAsA...

assalamualaikum...hei hei..ari ney 1st day aku buat blog..n this is my 1st entry for the 1st day and for the 1st time..i rasa belum terlambat ag nk ucapkan Selamat Berpuasa kepada muslimin muslimat di seluruh Malaysia...pejam celik pejam celik dah msuk 9 hari kita berpuasa..perghhh..MasyaAllah cepat betullah masa berlalu...tak lama lagi dah pun Raya...untuk pengetahuan semua aku baru ja sambut Birthday aku 6hb yg lalu..ini jugak 1st time aku sambut birthday aku dalam bulan puasa..hehehe...                                                                                                   
So...marilah kita di bulan mulia ney meningkatkan amal ibadah kita....banyak2kan la membuat amaln sunat, membaca Quran,solat terawih & memuhasabah diri supaya menjadi insan yang berguna dan baik...azam aku bulan puasa ney aku nak ubah sikap aku dan attitude aku yang teruk sgt...aku dah bnyak buat silap kt membe aku yg sorg ney..ada r..x perlu diceritakan di sini..aku harap bulan pusa kali ney aku dpt buang sikap itu...huhu


Okay..cukupla dulu untuk ari ney...nanti lau ad benda ag aku share..Selamat Berpuasa semua n ceria selalu
:)

No comments:

Post a Comment